Tüm Bölümlerin Performans Göstergeleri 2024-2028
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak |
|||||||
|
Hedef H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 1.1.1. Araştırmacıların yetkinliğini artırmak için verilen eğitimlerin (proje hazırlama, patent, yayın vb.) sayısı |
|
|
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
|
PG 1.1.2. Araştırma projelerinde yer alan öğretim elemanı sayısı |
|
|
5 |
5 |
6 |
8 |
10 |
|
PG 1.1.3. Yeni ürün geliştirme çalışmalarının arttırılmasına yönelik denemelerin sayısı |
|
|
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak |
|||||||
|
Hedef H.1.2. Katma değer yaratan araştırma çıktılarını arttırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 1.2.1. Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı |
|
|
2 |
4 |
5 |
5 |
6 |
|
PG 1.2.2. Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı |
|
|
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
|
PG 1.2.3. Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı |
|
|
3 |
4 |
5 |
5 |
6 |
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak |
|||||||
|
Hedef H.1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 1.3.1. Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı |
|
|
5 |
5 |
7 |
7 |
9 |
|
PG 1.3.2. Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı |
|
|
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
|
PG 1.3.3. Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı |
|
|
5 |
5 |
5 |
7 |
7 |
|
Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 2.1.1. Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı |
|
34 |
32 |
30 |
29 |
28 |
25 |
|
PG 2.1.2. İş başında mesleki eğitim sunan program sayısı |
|
0 |
1 |
3 |
4 |
4 |
5 |
|
PG 2.1.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 2.2.1. Proje desteği alan Öğrenci sayısı |
|
7 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
|
PG 2.2.2. Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrencilere yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
|
10 |
11 |
11 |
12 |
12 |
12 |
|
PG 2.2.3. Sosyal transkript oluşturan öğrenci sayısı |
|
0 |
10 |
15 |
15 |
20 |
20 |
|
PG 2.2.4. Akademik, Sportif, Kültürel ve Sanatsal etkinlikler ile yarışmalara katılan öğrenci sayısı* |
|
30 |
35 |
40 |
40 |
40 |
40 |
|
Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek. |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 2.3.1. Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
|
|
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
PG 2.3.2. Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitim sayısı* |
|
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
PG 2.2.3. Öğretim elemanlarına verilen hizmet içi eğitim sayısı |
|
|
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
|
Amaç A.3. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 3.1.1. Gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı* |
|
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
|
PG 3.1.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı* |
|
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
PG 3.1.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı* |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Amaç A.3. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.3.2. Üniversite Tarafından Sunulan Kamu Hizmetlerinin Güçlendirilmesi |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 3.2.1. Kamu, Özel Sektör ve STK’lar ile yapılan işbirliği protokolü sayısı |
|
|
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
|
PG 3.2.2. Meslek Yüksekokulumuzdan kamuya sunulan hizmet sayısı |
|
|
5 |
7 |
9 |
11 |
13 |
|
PG 3.2.3. Üniversitemiz bünyesindeki laboratuvarlar tarafından dışarıya sunulan analiz hizmeti sayısı |
|
|
10 |
15 |
15 |
20 |
20 |
|
Amaç A.4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.4.1. Uluslararası Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Hareketliliğini Artırmak |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 4.1.1. Meslek Yüksekokulumuzda değişim programı ile ilgili öğrencilere yönelik eğitimlerin sayısı |
|
|
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
|
PG 4.1.2. Meslek Yüksekokulumuz bölümlerinin yurt dışı değişim protokollerinin sayısı |
|
1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
|
PG 4.1.3. Değişim programı kapsamında yurt dışından gelen öğretim elemanı sayısı sayısı |
|
|
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
Amaç A.4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
|||||||
|
Hedef H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak. |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 4.2.1. Uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı |
|
|
5 |
7 |
7 |
9 |
10 |
|
PG 4.2.2. Uluslararası ikili iş birliği ve protokol sayısı |
|
|
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
|
PG 4.2.3. Öğretim elemanları tarafından yapılan uluslararası yayın sayısı |
|
|
5 |
7 |
7 |
9 |
10 |
|
Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
|||||||
|
Hedef H.5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek |
|||||||
|
|
Hedefe Etkisi (%) |
Plan Başlangıç Değeri |
2024 Hedef |
2025 Hedef |
2026 Hefef |
2027 Hedef |
2028 Hedef |
|
PG 5.1.1. Kurum Kültürünün Gelişmesine Yönelik düzenlenen etkinlik sayısı |
|
|
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
|
PG 5.1.2. Personele verilen ödül (plaket, teşekkür belgesi, hizmet belgesi vb.) sayısı |
|
|
5 |
6 |
6 |
7 |
9 |
|
PG 5.1.3. Öğrenci Genel Memnuniyet Düzeyi |
|
|
75 |
79 |
82 |
85 |
90 |
|
PG 5.1.4 Akademik Personel Genel Memnuniyet Düzeyi |
|
|
75 |
79 |
82 |
85 |
90 |
|
PG 5.1.4 İdari Personel Genel Memnuniyet Düzeyi |
|
|
75 |
79 |
82 |
85 |
90 |