Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Ezine Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Meslek Yüksekokulu

Tüm Bölümlerin Performans Göstergeleri 2024-2028

Tüm Bölümlerin Performans Göstergeleri 2024-2028

Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak

Hedef H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 1.1.1. Araştırmacıların

yetkinliğini artırmak için

verilen eğitimlerin (proje

hazırlama, patent, yayın

vb.) sayısı

 

 

2

2

3

3

4

PG 1.1.2. Araştırma

projelerinde yer alan

öğretim elemanı sayısı

 

 

5

5

6

8

10

PG 1.1.3. Yeni ürün geliştirme çalışmalarının arttırılmasına yönelik denemelerin sayısı

 

 

2

2

3

4

5

 

Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak

Hedef H.1.2. Katma değer yaratan araştırma çıktılarını arttırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 1.2.1. Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı

 

 

2

4

5

5

6

PG 1.2.2. Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı

 

 

2

3

3

4

4

PG 1.2.3.  Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı

 

 

3

4

5

5

6

 

Amaç A.1. Nitelikli Ar-Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri Yoluyla Ulusal ve Uluslararası Düzeyde Katma Değer Oluşturmak

Hedef H.1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 1.3.1. Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı

 

 

5

5

7

7

9

PG 1.3.2. Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı

 

 

2

2

3

3

3

PG 1.3.3.  Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı

 

 

5

5

5

7

7

 

 

 

Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak

Hedef H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 2.1.1. Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı

 

34

32

30

29

28

25

PG 2.1.2. İş başında mesleki eğitim sunan program sayısı

 

0

1

3

4

4

5

PG 2.1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak

Hedef H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 2.2.1. Proje desteği alan Öğrenci sayısı

 

7

8

10

10

10

10

PG 2.2.2. Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrencilere yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı

 

10

11

11

12

12

12

PG 2.2.3. Sosyal transkript oluşturan öğrenci sayısı

 

0

10

15

15

20

20

PG 2.2.4. Akademik, Sportif, Kültürel ve Sanatsal etkinlikler ile yarışmalara katılan öğrenci sayısı*

 

30

35

40

40

40

40

 

Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak

Hedef H.2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek.

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 2.3.1. Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı

 

 

2

2

2

3

3

PG 2.3.2. Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitim sayısı*

 

 

5

5

5

5

5

PG 2.2.3. Öğretim elemanlarına verilen hizmet içi eğitim sayısı

 

 

2

3

3

4

4

 

Amaç A.3. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak

Hedef H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 3.1.1. Gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı*

 

4

5

5

6

6

6

PG 3.1.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı*

 

2

3

3

3

3

3

PG 3.1.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı*

 

1

1

1

1

1

1

 

Amaç A.3. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak

Hedef H.3.2. Üniversite Tarafından Sunulan Kamu Hizmetlerinin Güçlendirilmesi

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 3.2.1. Kamu, Özel Sektör ve STK’lar ile yapılan işbirliği protokolü sayısı

 

 

3

3

5

5

5

PG 3.2.2. Meslek Yüksekokulumuzdan kamuya sunulan hizmet sayısı

 

 

5

7

9

11

13

PG 3.2.3. Üniversitemiz bünyesindeki laboratuvarlar tarafından dışarıya sunulan analiz hizmeti sayısı

 

 

10

15

15

20

20

 

Amaç A.4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak 

Hedef H.4.1. Uluslararası Öğrenci, Akademik ve İdari Personel Hareketliliğini Artırmak

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 4.1.1. Meslek Yüksekokulumuzda değişim programı ile ilgili öğrencilere yönelik eğitimlerin sayısı

 

 

1

1

2

2

2

PG 4.1.2. Meslek Yüksekokulumuz bölümlerinin yurt dışı değişim protokollerinin sayısı

 

1

2

2

3

4

4

PG 4.1.3. Değişim programı kapsamında yurt dışından gelen öğretim elemanı sayısı sayısı

 

 

1

2

2

3

3

 

Amaç A.4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak 

Hedef H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak.

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 4.2.1. Uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı

 

 

5

7

7

9

10

PG 4.2.2. Uluslararası ikili iş birliği ve protokol sayısı

 

 

2

2

3

4

4

PG 4.2.3. Öğretim elemanları tarafından yapılan uluslararası yayın sayısı

 

 

5

7

7

9

10

 

Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek

Hedef H.5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek

 

Hedefe

Etkisi

(%)

Plan Başlangıç Değeri

2024 Hedef

2025

Hedef

2026

Hefef

2027 Hedef

2028

Hedef

PG 5.1.1. Kurum Kültürünün Gelişmesine Yönelik düzenlenen etkinlik sayısı

 

 

3

3

4

4

4

PG 5.1.2. Personele verilen ödül (plaket, teşekkür belgesi, hizmet belgesi vb.) sayısı

 

 

5

6

6

7

9

PG 5.1.3. Öğrenci Genel Memnuniyet Düzeyi

 

 

75

79

82

85

90

PG 5.1.4 Akademik Personel Genel Memnuniyet Düzeyi

 

 

75

79

82

85

90

PG 5.1.4 İdari Personel Genel Memnuniyet Düzeyi

 

 

75

79

82

85

90